درباره ما

درباره ما

درباره ما

انتخاب درستی کرده اید، به گلدیس خوش آمدید!

موسسه زبان گلدیس در سال 1384 فعالیت خود را در تهران اغاز کرد و تا کنون در زمینه تدریس زبان های انگلیسی ، فرانسه و آلمانی فعالیت مستمر داشته است.

با فراگیری آموزش آنلاین در ایران و سایر کشورها، دوره های منحربفرد آموزش زبان برای متقاضیان علاقه مند به کلاس های غیر حضوری و آنلاین در تهران و سایر شهرها و کشورها به شکل ویژه و همانند کلاسهای حضوری در موسسه زبان گلدیس در حال برگزاری ست.

در اینجا  با بهره گیری از اساتید کارآزموده ، حرفه ای ، جوان و  با بکارگیری جدیدترین متدهای آموزش زبان  تحت نظارت سیستم مدیریت کیفیت دوره های عمومی و تخصصی برگزار میکنیم. برگزاری منظم ، منسجم و دقیق کلاسها بر اساس تقویم سالیانه از دیگر ویژگی های بارز ماست.

ما مجموعه ای کیفیت محور, پیشرو و پویا هستیم که بر اساس استانداردهای روز و در قالب متد CLT  (فراگیری از طریق ارتباط) به آموزش کاربردی زبان می پردازیم. در این روش زبان آموزان در هر سطحی (حتی در سطوح ابتدایی) در موقعیت های کاربردی روزمره قرار میگیرند و دروس فراگرفته را از همان ابتدا به گفتار تبدیل میکنند.

در این موسسه تنها ملاک ارزیابی کیقیت آموزش،  استانداردهای تعیین شده ی بین المللی است و سلایق شخصی در شیوه ی تدریس نقش قابل ملاحظه ای ندارند.

با اتکا به سیستم منحصر به فرد باز آموزی و یاد آوری مستمر ما، شما قادر خواهید بود حتی در سبک زندگی فشرده امروز و بدون نیاز به صرف وقت قابل توجهی برای مطالعه ی خارج از کلاس زودتر از آنی که فکر میکنید لذت مکالمه راحت را تجربه کنید.

 

تینا ناظم رعایا

موسس و مدیرعامل